Älskar dig så galet mycket!


Jag tycker att alla tjejer ute i världen borde ta mod till sig och säga till en pojke som man verkligen tycker om " JAG ÄLSKAR DIG" De orden har förändrat mitt liv helt otroligt. Jag fattar inte ens hur jag ska kunna förklara det för det går verkligen inte. Jag tycker att alla borde ha någon att dela sitt liv, någon som verkligen inte sviker än. Som är där vid ens sida för att man är den man är. Man behöver inte låsas vara någon annan utan man kan bara vara just den man är. Man behöver inte fejk le om man inte tycker det är kul utan bara säga det var inte roligt osv. Ni borde ha fattat poängen vid det här laget tycker jag;) Alla borde få känna den kärlek som ens familj inte kan ge en( eller ens pojkvän/sambo/man tillhör väl familjen men ni fattar liksom från den familjen som man blivit född ur;) ) Iallafall så se jag älsklingen som en del utav min familj. Och det vet jag att hela min släkt gör med. Och det är så himla skönt att veta om att de tycker bra om älsklingen. Alla i släkten tycker att älsklingen är så himla gullig och snäll mot mig och det stämmer faktiskt. Han är det bästa som har hänt mig!!!!!! Skulle jag leva mitt liv igen så skulle jag inte ändra något. Även fast jag saknar Jackie och farfar jävligt mycket så skulle jag leva samma liv igen. jag skulle vilja slå mig lika mycket som jag gjort, gråta lika mycket och absolut få lika många pussar av min underbara älskling som jag saknar så oerhört mycket. Hade hoppats på att älsklingen skulle komma upp och äta här med mig när jag hade övnings kört eftersom jag hade beställt taco som jag vet att han verkligen gillar. Men jag antar att han var för trött( han mådde verkligen inte bra när han körde hem mig). Visst jag blev lite ledsen när han sa att han skulle äta hemma men det är sådant som händer. Men jag måste säga att jag hatar att säga hej då till älsklingen. Det är fan det värsta som finns. Ni kanske tycker att det är löjligt men jag lovar att jag gråter varje gång. Och just nu så sitter jag och kollar ut igenom mitt fönster och det ända jag kan tänka på är dig, älskling. Jag tänker på alla gånger vi har legat och trängts i min säng bara för att den är så himla lite( men mamma fortsätter att envisa sig med att jag inte var så stor så att jag skulle inte ens tänka på killar när jag köpte sängen, och hon har i och för sig rätt. Har inte tänkt på killar ( mer än kompisar) innan jag träffade älsklingen) Jag kommer ihåg första pussen jag fick av älsklingen. Hur rädd jag var för att han inte ville pussa mig, men när älsklingen tog första steget blev jag så jävla över lycklig:) Jag visste inte ens vart jag skulle ta vägen och det ända jag ville var att gå ut på altan och skrika av glädje. Men istället så låg jag kvar och pussade på min underbara älskling hela natten. Och varje gång han pussade mig den natten så kändes det som om jag skulle svimma av lycka. Och älskling bara så du vet den känslan har jag fortfarande kvar när du pussar mig. Du är så jävla underbar. Vet du det, du är mitt allt och jag saknar dig till tusen. Önskar att du var här nu:( Saknar dig så jävla mycket!!!!!! Längtar massor tills imorgon när jag ska ta hand om min sjukling som ligger hemma hela dagen så jag hoppas att dagen går relativt fort så att jag kan komma till älsklingen så fort som möjligt. Och så ska jag göra vad man gör när man älskar någon, jag ska åka upp till honom och ta hand om honom så mycket jag bara kan. Tyvärr så kommer jag inte att kunna träna den här veckan heller för är ju helt död även idag och har ju sovit bort hela dagen så bättre att bli helt frisk kan jag väl tycka.

Övningskörningen gick as bra och jag kan det här nu
- blinka
-koppla
- bromsa
- kolla
- svänga
- gasa
- koppla
KLAR!!!!
Nu är det bara att öva. Men jag har fått i mig lite tacos nu i magen( tyvärr utan älsklingen) så nu ska jag slå på OTH och bara ta det lugnt så kanske min förkylning släpper någon gång:) Hoppas att ni har en bra dag allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0