Är det natt?


Har på mig det silvriga, det är underbart:)

Okej det är faktiskt deprimerande att vakna på vardagarna och dra upp rullgardinen när det är alldeles mörkt utan för och man måste fråga sig frågan om det är natt eller morgon. Men jag har konstaterat att det är morgon så det är väl bara att gå upp. Så nu har jag fått i mig lite frukost och lite kläder. Har även satt på mig ett nytt halsband som jag fick av älsklingens moster. Kommer från COS( HM) som inte finns i Sverige. Jag tycker att det är så himla fint.
Men nu ska jag fixa lite inför skolan. Jag menar idag är det ju måndag och man ska vara pigg och glad men jag är inte riktigt pigg och glad. Men men det får funka ändå;) Efter skolan blir det inget gym den här veckan heller för vill bli av med min förkylning. Men jag ska gå till min sjukling efter skolan och ta hand om honom och sen får vi se vart kvällen tar vägen. Förhoppningsvis i älsklingens famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0