Är kanske vaken ändå


Sa ju att jag skulle sova på min sovamorgon idag. Men så blev det inte för jag vaknade tio i sju som vanligt. Så jag har stigtit upp och ätit lite frukost. Även fast jag är helt död så känns det bättre att stiga upp än att ligga kvar och försöka somna om. Så nu sitter jag har och är mätt. Och ska försöka att göra lite saker nu när jag ändå är vaken. Sådant som är skönt att ha klart när man kommer hem från skolan för då blir det att laga mat och sedan åka till stallet. Men nu ska jag sätta igång lite hade jag tänkt mig!!!!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

okej vad kul!! :D du kan ju fråga linda också :D <3

2011-09-27 @ 10:09:23
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0