Är sjuk!


Nu har jag tagit en paus i allt pluggande som jag behöver göra inför nästa vecka. Jag kan inte påstå att jag tycker
att det är så kul håller på att avlida. Men nu har jag iallafall pluggat klart historien för idag. Och det känns riktigt jävla bra måste jag säga. Har bara några saker som jag inte kommer ihåg( närmare bestämt 5 saker) men tycker det är bra iallafall och har markerat de med orange överstrykningspenna. Så att jag lätt ska kunna plugga på det imorgon för orkar verkligen inte mer historia nu. Men jag hoppas att älsklingen kanske kan förhöra mig imorgon på den så att jag kan den för jag menar jag har ju det tills på tisdag. Känns väl inte as bra. Men det får väl funka. Jag tycker att historian ändå är rätt så kul och jag hoppas att vi fortsätter att gå igenom på nästa lektion. Men jag tror inte att vi kommer att ha vår historia lärare längre än fram till Jul för hon är gravid och det är lite tråkigt för hon är verkligen jätte bra. Men nu ska jag bara plugga massor av glosor i regnet och hoppas att jag blir frisk. Jag har sådär konstigt ont i halsen så det går inte att beskriva. Men jag hoppas verkligen att jag orkar att gå till skolan imorgon för jag måste ju vara med på vissa lektioner. Visst är väl inte as kul men det är väl bara försöka att gå. Så jag säger bara att jag kommer inte att träna på hela veckan för jag vill verkligen bli frisk och tycker det är viktigare. Hoppas verkligen att jag blir frisk. Jajja det är väl bara att sätta sig och plugga på de dumma glosorna som jag hatar!!!!! För det är ju skönt att ha de klara så att man bara kan repetera dem lite sådär dagen innan. Eller ska man ta och sova ett tag innan? Och se på OTH:) Är helt fast i den serien!!!!

Andledningen till att jag inte bloggade mer igår var föra att när jag kom hem till älsklingen så åt jag mina nötter framför ett OTH avsnitt och sedan somnade jag som en gris, runt halv tio. Så jag var väl kanske inte på topp igår kväll och det kan jag inte påstå att jag är nu heller. Men älsklingen kom hem och tog hand om mig mitt i natten ( när han kom hem från Martin och dom) Super snäll pojkvän har man. Hoppas att han hinner komma hit lite ikväll så att man kan få lite glädje och energi tills imorgon. Blir iallafall en tidig kväll inatt för annars kommer jag inte orka att gå till skolan!!!!! Det vet jag redan nu. Men kvällen igår var riktigt kul för det var länge sedan som jag träffade Alva och Elsa och vi hade så roligt så även fast jag var jätte jätte trött och hängig.
Nej men nu ska jag inte sitta här och glo utan börja plugga tyska glosor. Inte alls så kul:( Och sen veta att man har 50 engelska glosor att plugga på gör ju inte saken bättre:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0