Är sur!

Okej jag skulle inte vilja var älsklingen idag för jag kan erkänna en sak att jag är riktigt sur för matteprovet gick inte alls bra:( Men det är väl sådant som händer. Men nu sitter jag iallafall hemma oss älsklingen och har för en gångs skull bytt upp mig mot mjukisbyxor när jag är med älsklingen. Jag har min vita klänning som jag fick av Annica och Matte i sommras och bara en lila cardigan. Kände att man kanske ska vara fin inför älsklingren någon gång i månaden kanske men man gör så gott man kan. Sitter och väntar på att maten ska bli klar vet inte om jag är hungrig eller vad det är med mig, för mår illa som ett svin. Men nu är det mat så ska äta massor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0