Ätit frukost


Okej nu har man vaknat av ett gulligt sms från älsklingen. Och hunnit att äta lite frukost. Det tar ett tag nu när man har ont i "bröstet" och halsen och sen får man typ kramp i käkarna när man tuggar men det är väl sådant som man får leva med när man är sjuk. Känns inte som om jag har någon feber iallafall och det är ju skönt. Och idag har man ju sovmorgon så det skadar ju inte så jag ska bara ligga och halvsova till klockan är nio. Kunde inte somna om( fast var redan halvvaken) Men idag blir det skolan och sedan direkt hem. För man vill ju bli frisk, och när älsklingen kommer hem så kommer han upp till mig och så blir det OTH mys kväll. Det tycker jag låter riktigt bra.

Igår kväll så kom älsklingen upp till mig rätt så sent så jag fick somna i hans famn och han stoppade om mig och så åkte han hem. Och imorse kändes det som om han hade åkt här ifrån till jobbet. Det kändes så mysigt även fast jag vet att älsklingen sov hemma inatt men man kan ju alltid få inbilla sig eller hur:) Det tyckte jag lät jätte mysigt, men tyvärr så kommer det inte vara så fören jag har slutat skolan och jag vill verkligen att det ska vara nu!!!!!! Men nu måste jag nog fortsätta slappa ett tag till så manblir frisk någon gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0