Ben sträckare

Ska man var helt ärlig så är det helt onödigt. 1½ timmes lektioner är inte så jävla farliga. Visst man blir lite seg men va fan det är väl bara att kämpa på så funkar det. Slutar hellre 10 minuter tidigare. Det är mer värt för mig än att hinna gå ut ur tänkandet och sitta i det blå i 10 minuter för att sedan vara tillbaka som vanligt direkt efter rasten. Visst vissa dagar kan det väl var skönt. Men jag dissar bensträckare och hissar att sluta tio minuter tidigare( om man slutar efter lektionen) men just nu sitter jag och funderar på om man ska dra sig ner till gymmet om 45 minuter eller hur man nu ska göra. Kan ju bara säga att jag är rikigt jävla seg, men jag borde träna. Vi får se hur mycket moral jag har;) Men hej hopp nu är det väl bara att fortsätta snart med Historian!!!!
Just det glömde nästan att säga att jag har gjort ett tidsinställt inlägg med klänningen jag så gärna vill ha!!! Ge mig! Men jag hoppas att ni har en fortsatt bra dag. Jag är bara lite trött annars så mår man ju bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0