Borde bytta namn till Otur!


Jag lovar att det här kunde vara jag med min otur. Gör det typ vare dag:(

Skulle inte det var finnt att bytta Andrea mot namnet Otur. Jag skojar inte jag har jämnt otur. Inte med kärlek och det är jag glad för. Men idag hade jag ju tänkt att ha mina vita byxor och blusen på mig på skolkortet. Men självklart så lyste min Bh igenom så jag hade på mig min t-shirt. Och på de enskilda korten såg jag as fet ut och på skolkortet vill jag inte ens veta hur man såg ut. Men det får väl funka för denna gång. Jag slänger in en bild på hur jag såg ut idag när jag kommer hem. Men jag menar har ju två lektioner kvar så mina byxor lär ju vara helt kollsvarta:( Det är det negativa med vita byxor annars håller jag med älsklingen om att det är jävligt snyggt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0