Dags att gå till skolan


Ska snart hoppa i lite uterkläder för att dra mig till skolan och jag måste erkänna att det är mycket kul att det regnar or not. Och det blir ju inte bättre att jag mår som en liten anka. Hade gärna sluppi det kan man ju säga. Trött och hängig, gör jätte ont när man sväljer snorar och hostar. Det tycket jag låter rikigt bra. MEn det är väl bara att bitta i det sura äpplet och gå till skolan den här veckan med kan säga att det inte blir någon träning. Det orkar jag verkligen inte. Och jag ska inte för jag är ju som sagt sjuk. Men idag efter skolan blir det väl att gå hem och lägga sig i soffan och bara ta det lugnt framför tvn( och antagligen plugga eftersom jag har ju lite att göra i skolan just nu) Men det hoppas jag att jag orkar.
Men nu ska jag bara ta det lite lugnt i mina myskläder som jag ska gå i till skolan. Dessutom har mitt hår blivit jätte flottigt inatt men det får fan va så jag är sjuk och orkar verkligen inte bry mig. Får duscha ikväll istället när jag kommer hem. Tycker det var mycket bättre än att duscha på morgonen. Har förövrigt fått på mig lite smink för annars såg jag verkligen ut som ett lik, och det kan jag säga det var inte vakert. Men nu ska jag sluta babla och göra något vettigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0