Dåligt med nya bilder...

... och det är för att min underbara älsklin har min kamera hemma hos mig. Har tänkt att vissa er mina fina halsdukar jag har gjort med det går inte så bra när man ine har någon kamera att ta kort med så det få bli att göra de i helgen. Så nu har no ju något att se fram imot. Men jag ska börja bytta om och snart äta hamburgare( som pappa har gjort) för jag är as hungrig så är väl lika bra att äta nu. Ska iväg till stallet sen med mamma så ikväll har jag verkligen fullt upp. Så tänkte sätta igång nu med lite små saker som tar sådan tid. Jag kanske uppdaterar mer ikväll det beror på hur trött jag är och sådär :) Men hoppas att eran skoldag/ jobbdag inte har varit lika seg som min!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0