En aning seg!


Är as sugen på tuggumi;)
Okej nu ska jag se till att börja min dag lite vettigt kanske. Om vi säger såhär så gick jag upp skapligt iallfall idag även fast vi har sovmorgon och allt. Har gjort fysik häftet och jag känner att det kommer gå åt helvete på fysiken. Kan alla formler men VG uppgifter är så jävla svåra. Men jag har några frågor som jag måste fråga Emma idag. Sedan så kan men väl alltid hoppas att jag klarar ett VG har inte tankarna på ett MVG men borde  väl klara VG hoppsd jag. Igår så läste jag alla sidor av etiken så att man kan säga att man är något mör i huvudet även fast man har sovit på saken;) Men jag ska fortsätta att skriva på den antingen imorgon eller i helgen. Har iallafall kommit en bra bit. Så det är ju en början. Nej men fy vad mycket läxor och prov jag snakar. Det får det bli ändring på.
Men idag är det ändå en rätt så slapp dag. Vid tio ska vi med en buss och åka runt lite i Åtvid och sedan har vi bara matte och fysik. Så det kan nog funka och vi slutar tidigt. Men nu måste jag fixa iordning mig lite med för jag menar jag sitter i pjamas än och har massor att göra:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0