En seg morgon!


Okej jag kan erkänna själv att älsklingen och jag har haft en riktigt seg morgon och det är väl typ inte fören nu som jag vaknat till lite. Men det är det som är skönt med helg att man inte måste gå upp tidigt. Man slipper liksom att känna pressen att vara pigg på morgonen när man vaknar. Så jävla najs. Men älsklingen och jag vaknade väl kanske vid 10 men vi låg kvar och myste en timme. Sedan blev det att åka ner till Sadelius lite ofixad och fin. har iallafall fått i mig en fralla till frukost. Älskar att åka och köpa frallor på helgen bara för att det är så mysigt. Vi är stammisar kan vi ju säga. Typ varje helg båda dagarna. Men det får man göra när man är ledig.
Just nu ligger jag i älsklingens rum helt själv för att älsklingen är iväg och hjälper sin bror med hans bil som ska säljas. Och jag ville bara inte åka hem. Jag ansåg att jag hellre låg kvar i älsklingens säng och luktar på hans kudde. Funderar på om jag ska slå på ett OTH avsnitt eftersom jag somnade igår så han inte att se klart de avsnitten älsklingen hade på datorn.
I eftermiddag så blir det iallafall att åka ut till Långnäs( morfars bondgård) Och grilla vildsvin. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran för känner att jag behöver lite nya och fräscha bilder här på bloggen. Men borde kanske duscha lite men det får vi se om jag hinner för jag vägrar att göra det utan älsklingen. Annars så blir det en hästsvans. Min är lite larvig men jag får ju ändå upp allt i toffs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0