En skål med flingor


Okej det här med frukost är fan guld värt. Speciellt när man äter det på helgen för då är det alltid så mysigt att gå upp. Släng på sig älsklingens mjukisbyxor och en tröja och sedan bara åka ner till Sandelius och köpa frallor. Säkert inte alls nyttigt( okej jag vet att det inte alls är nyttigt men det struntar jag i, man får lyxa till det lite i helgen) men det är himla mysigt. Men de på Sandelius måste tycka att vi är jätte feta som köper frallor varje dag, men va fan det får man leva med. Är inte så att man alltid är så vacker heller så snart blir dom väl livrädda för en. Men den bjuder jag på. Så helg frukostarna är definitivt mina favoriter. Åhhh nu blev jag jätte sugen på scons. Tror att jag ska göra det helgen då båda älsklingens och mina föräldrar är borta. Bra va^^ Är så mycket skönare att vara hemma själv när man ska göra något i köket( speciellt hos älsklingen eftersom Jon bara klagar hela tiden:( ) Men nog pratat om mina frukost vanor på helgenera
Jag skulle i alla fall meddela att jag har vaknat och sitter just nu och ska äta en skål flingor med mjölk. Vilket är himla underbart. Men nu ska jag njuta av min frukost i ensamhet. Och det kan jag väl inte påstå är så kul. Men det är ju snart helg så jag ska väl överleva. Eller vad tror ni?
Men se till att få i er en riktigt bra frukost ni med, menar frukost är ju dagens viktigaste måltid. Det kan man ju inte bortse ifrån. Ha en bra dag. Idag blir det ingen uppdatering fören jag kommer hem från skolan eftersom jag bara har biologi på schemat och sedan har vi motionsloppet. Vi ska ta oss runt 8km( runt bysjön) vi får välja på att gå/jogga/springa. Men jag ska gå och prata skit med Hanna och Linda. Ska faktiskt bli riktigt jävla kul. Menar man tackar ju inte nej till att gå och prata skit med tjejerna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0