En uppgift kvar!


Okej nu har jag mräknat klart den matten som jag fattar och det är en uppgift som jag har kvar men det får väl funka. Får fråga om den på fredag eller något för imorgon har jag sådan tur att jag inte har någon matte eller fysik. Det vill säga att jag inte kommer att ha Emma i något av ämnena jag har. Så jävla underbart. Fast dagen imorgonen är inte sådär jättenajs eftersom vi börjar tidigt och slutar sent och har världens längsta håll time innan lunch. Men det får väl funka och sedan så har vi skolkort imorgon med och det kan ju bara gå dåligt men det får la funka man ska ju vara med en gång om året och det är väl bara att ställa sig och le;) Men just nu mår jag inte sådär jätte bra eller det har jag inte gjort på hela dagen men jag har ändå kämpat mig till skolan hela dagen. Hade 38,2 i feber i morse men jag tror att det har släppt lite iallafall, Eller man kan ju alltid hoppas. Men som tur var så var det buss resa först med Lars, och den var väldigt slappt och vi satt ju bara där och kolla. Sedan lunch och sedan som inte var så där jätte god men jag åt ändå och sedan så han jag och träffade älsklingen med på min lunchrast eftersom han var nere i garaget och skruvade bil även fast han var sjuk. Matten och fysiken var så seg med huvudvärken. Så kände mig iinte as taggad på dem. Men nu sitter jag i älsklingens soffa och kollar på OTH:= Och snart åker vi hem och gör mat lista och så får man se om man måste handla( och då måste jag ju dra med mig älsklingen, men det är mysigt att handla med älsklingen) Men nu ska jag fortsätta halvsova en stund till.

Ps jag ber om ursäkt att det är massor av stavfel osv men jag seringen text på ällsklingen tv skärm för den är så stor och texten är så lite. Men det får funka ni vet ju att jag lever:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0