Ett ägnat inlägg åt älsklingen

 

Hur underbar kan en pojkvän vara? Jag lovar att jag vet för jag har världens bästa pojkvän. Jag har en pojkvän som alltid ställer upp på mig som alltid litar på mig. Som gör det jag vill och sätter sina krav efter mina. Han ser till att jag mår bra och han vet precis hur jag vill ha det. Jag blir super glad varje gång han skriver ett gulligt sms och varje gång han skriver små söta saker som att jag är hans ängel. Så blir jag helt rörd. Han fattar inte hur mycket det betyder för mig. Han är så sjukt underbar. Och man får som en stöt igenom hela kroppen av kärlek. Han är den som får mig att må bra. Det är han som ser till att jag är lycklig. För på något sätt så är han inte längre en del av mitt liv, han är mitt LIV. Och det kommer han alltid att vara. Att vakna upp varje morgon och känna att man är älskad av den som ligger bredvid än. Att somna varje natt i en famn där man känner sig som tryggas. Jag undrar om det är så många tjejer/ kvinnor som får uppleva den känslan. Jag gör det varje dag ( i alla fall så ofta jag inte har skola dagen efter, men jag vet att älsklingen älskar mig i alla fall så det räknas ändå) Jag vet att jag är älskad och jag tycker att alla borde få ha en sådan underbar älskling som jag. Visst han har inte varit hos mig idag när jag varit sjuk men han har hela tiden skickat små söta sms och sett så att jag mår bra. Och jag tycker faktiskt att alla ska få uppleva känslan av att vara riktigt kär och bli älskad av någon som verkligen bryr sig om en. Vet att jag egentligen borde sova eftersom jag är sjuk och vill bli frisk tills imorgon men jag kan inte släppa älsklingen ur mina tankar. Och jag hoppas av mitt innersta hjärta att han förstå att jag älskar honom! Älskling om du inte vet det är du galen för du är mitt allt!!!!! Hoppas att du sover gott inatt min lilla gosse björn som jag saknar så himla sjukt mycket. Hoppas jag hinner få en puss imorgon mellan alla läxor och allt  bil meckandet. Älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0