Fortdarande trött!

Om vi säger såhär så ska jag baka när jag inte har sockerförbud igen :) Är jätte sugen på kärleksrutor:)



Sitter i skolan nu och är alldeles sliten. Jag fattar inte för inatt har jag verkligen sovit. Jag kan inte vara trött. Eller? Varför kan jag inte vara pigg. Men jag har bestämmt mig för att jag ska vara pigg ikväll. För då ska jag se på film med älsklingen och jag ska verkligen inte somna idag även fast jag är trött. Men jag har laddat upp med lite nötter så jag ska nog klara av att vara vaken en stund iallafall. Men imorgon så blir det att åka till skogen och jobba. Blir att åka vid halv nio så att jag kan börja vid nio sen är det bara att köra så länge jag orkar och ta en liten lunchpaus. Räknar iallafall med att bli klar imorgon runt tre. Så då har jag ju hela kvällen med älsklingen kvar. Det tycker jag låter som en bra ide´. Det är ju bättre att börja tidigt. Men någon måste på minna mig om att jag ska ladda mammas Ipod. För måste nog ha musik annars kommer jag verkligen att avlida. Det vet jag ju redan nu. Undrar hur jag kunde tacka jag igen när jag vet att det är ett helvete. Men jag får tänka KLOCKA eller PRESENT TILL ÄLSKLINGEN. Så ska det nog funka. Men nu ska jag sluta prata om det kanske ;) Ett helt inlägg som inte var så intressant men det var kul att skriva :) Vi får väl se vart dagen leder. Ska iallafall ha idrott snart( fast inte ombytt, lite tråkigt) Jahopp vi syns och hörs lite senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0