Fotat klart!


Ett litet smackprov från dagens fotning:) Mycket trevligt att ta kort med Linda:)

Okej nu är jag hemma ännu en gång men denna gång kommer jag hem med massor av kort på dator hårdisken. Blev en hel del bra bilder men de får ni vänta med att se tills imorgon. Jag tänkte att jag skulle göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon eftersom jag troligt viss inte kommer att orka blogga imorgon mellan alla läxor och mys med älsklingen. Tänkte vissa er den nya jackan lite bättre( som jag förövrigt har på bilden) För er som inte redan har listat ut det så var det denna jacka jag köpte igår på BikBok för 800 kr. Ni ska även få en närmare titt på jackan någon dag framöver eller imorgon. Jag får se lite hur mycket tid och så jag har:) Men jag är verkligen nöjd med vissa av korten idag. Så håll koll på min blogg så kommer det ut lite bilder på mig;) Vad egoistisk jag lät, hoppas att jag inte är det i verkliga livet;) Eller är man det? Svårt att säga när man pratar om sig själv måste jag ju säga. Men nu ska jag inte babbla om det utan hålla mig till det jag skulle skriva.

Ikväll så blir det att umgås med älsklingen och mysa en hel del med honom. Jag tycker synd om honom som inte mår bra så ikväll är det jag som tar han om honom tills han somnar. Jag lovar att jag inte ska somna förre min sjukling idag( eller jag ska iallafall försöka) Blir att han kommer och hämtar mig när han har sålt sin bil förhoppningsvis( dom är dumma om de inte köper den eftersom de åker så långt för att kolla på den^^) Sedan blir det att åka hem till älsklingen och äta lite och bara ta det lugnt och äta massor av nötter bara för att jag är förkyld;) Och då får man det:) Men nu ska jag slå på första avsnittet av OTH av sista säsongen. Jag vill inte att det ska ta slut!!!!!! Men nu börjar vi att kolla lite och göra lite tidsinställda inlägg och väntar på min underbara älskling:)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

vi kanske kan fota nästa helg? :D <3

2011-09-17 @ 17:38:12
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0