Fredag igen


Jag vill ha, ge mig den härliga färgen!!!!
Och så var det fredag igen. Är det lustigt att man undrar vart alla veckor tar vägen när jag tycker att även skolveckorna går fort. Nej det kanske inte är så konstigt eller vad säger ni;) Men har fått i mig lite frukost men är helt död ändå som vanligt såhär på morgonkvisten. Hade tänkt att bara ha mjukisar idag i skolan för jag orkar verkligen inte angagera mig idag. Känner mig lite för trött för det, får se till att fixa mig till älsklingen kommer ikväll men det ska jag nog hinna med. Älsklingen och jag tar förövrigt bio och stan någon annan helg. Vi tyckte inte att det fanns så mycket bra filmer att hura över så vi sparar pengarna istället så kan vi gå någon gång när det finns någon riktigt bra film. Börjar att få en klump över matte provet nu? Kan jag verkligen det här? Jajja det är sådant som vissar sig i eftermiddag. Ska bara ta det lugnt och andas så ska det nog gå bra. Sedan har jag min första idrottslektion idag, tyvärr har vi friidrott men det kan nog fungera ändå, man kan ju iallafall spring lite bara för att det är kul :) Men nu ska jag slå på ett avsnitt av One Tree Hill och klä på mig lite till skolan. Just det tar inte med mig datorn så uppdaerar inte fören jag kommer hem. Och det kan ju ta en stund om jag känner mig rätt :) Ha en bra dag alle sammmans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0