Frukost mitt i natten


Flingor med banan och mjölk är en hitt som står på frukostbordet rätt så ofta:)

Okej det är väl kanske inte natt men det känns lite som det när man kollar ut genom fönstret. Men det är väl så där det ser ut när det är höst/vinter. Men det är ju mysigt det med. Vaknade tidigt idag vet inte varför kanske är för att jag gick och la mig tidigt igår. Vid nio är fan stolt. Tror min kropp behöver det och nu känns det som om jag mår bättre även fast jag är en aning trött;) Har iallafall fått i mig lite frukost och hunnit prata med älsklingen så nu ska jag fixa mig inför skolan, har inte bestämmt mig om jag ska ta på mig idrottskläder direkt eller om jag ska ta på mig vanliga kläder. Men det är ju sådant som märks. Har iallafall konstaterat att jag förhoppningsvis kommer att kunna andas på koppertestet. Men man ska aldrig vara helt säker eftersom att snoret rinner så förbannat;) Men nu blir det sängen och film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0