Gick inte så bra!


Okej nu är man hemma från skolan. Har varit med pappa ner och handlat också och så har jag lämnat in mammas skor på klackning. Tycker att jag är en underbart liten dotter. Eftersom jag har dragit på de där skorna hela dagen. Men det kan man väl lida med. Men jag kan säga att jag sumpade fysikprovet ordentligt. Men jag menar att G är väl bättre än IG. Men det finns fler prov att lyckas på. Men nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så att man kan ha en riktig mys kväll( köpte lite nötter som jag tänkte att jag skulle knapra på i kväll, men jag är med sugen på lite annat smått och gott typ som frukt och grädde men man får väl se vart kvällen lider till) Men nu ska jag bara sitta och vänta på att älsklingen ska höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0