Grillat vildsvin!


Orkade inte vända på bilden men här ser ni det hel grillade svinet, ser inte as gott ut såhär men det smakar fantastiskt:)

Jag bjuder på denna bild ( där jag ser ut som en vikning;) som mufflar i mig massor av kött) Göttt!!!!!

Det var rätt så mysigt när man satt ute och såg det här, men det blev jävligt kallt:(

Och så åkte vi och köpte massor av gott godis:) Eller jag tyckte det var gott, men nu är det snart bara 2 månader kvar tills jag börjar att äta ur samma godispåse som älsklingen. Längtar som fan!!!!
Okej igår åt jag en aning för mycket kanske men det får man göra när man åker bort såhär och sköter man sig i veckorna är det helt okej att äta massor under helgen. Eller så har jag resonerat denna helg kan man ju säga. Pizza och massa nötter i fredags och igår så var vi och grillade vildsvin och åt massor av naturgodis. Men det var så jävla gott så man får göra det eftersom man har ju ledigt från skolan. Och något som jag verkligen har längtat efter(men som kommer att bli jobbigt) är att imorgon så ska jag gyma arslet av mig:) Men kommer typ att krypa hem med det är ju lite vad som kan behövas för min kropp kan man säga. Nu blir det träning för Beach 2012 för då ska jag ha min mage som jag vill ha den^^ Så det är väl bara att ligga i hårdträning antar jag!
Men nu spårar jag ut som vanligt när jag skriver blogg inlägg. Men igår var det verkligen as gott och man kände sig som en riktig viking. Jag åt verkligen massor av kött och det var as gott. Trodde ärligt talat att jag skulle rulla hem. Men det var riktigt kul och jag hoppas att älsklingen tyckte det med. Men det blev lite kallt men det hör väl hösten till. Men det förvånar mig att Dick( som vi var hos igår) inte har någon fru för han är as snäll och så. Pysslar och fixar. Han hade verkligen gjort världens finaste duktig. Så det är ett starkt plus, och jag hoppas att vi gör om det nästa år med för det var så jävla gott( jag lovar att jag skulle kunna äta upp hela vildsvinet själv;) )
Men just nu så sitter jag i köket och håller mamma sällskap medens hon lagar lasange tills imorgon( gott men bara om det är på lamm eller hjortfärs, man kanske är lite bortskämd av morfar????) har hunnit vara ute i stallet och rida Tingeling. Det gick riktigt bra men jag är rätt så trött på att man alltid ska ställa upp där ute men att man inte får något tillbaka. Som idag så var det en stolpe i hagen som hade ramlat och så mamma och jag åkte och fixade det och man fick inte ens ett tack. Det är verkligen inte värt det. Men nu sitter jag hemma och är ny duschad. Och hunnit att äta lite mat med. Och även lärt mig mina tyska glosor men borde sätta mig ner och plugga på mina engelska glosor med. Men det är så jävla tråkigt så det är ju inte sant. Men nu ska jag vara en duktig flicka( eller iallafall om en stund:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0