Har konstaterat att det är natt


Vart ska denna dag leda tror ni?

Japp jag tror fan att det är natt på riktigt. Det är himla mörkt ute så jag överväger att inte dra upp rullgardinen. Jag sneglade ute lite bakom den förut och man blir ju nästan rädd över hur mörkt det är ute. Jag menar det är ju fan kolsvart det är ju inte så att det är lite mörkt utan det är svart som på natten. Och det värsta är att det kommer att bli mörkare på eftermiddagen och då kommer man inte hinna hem innan det är svart igen. Och det är inte okej. Samtidigt som jag tycker att det är riktigt mysigt för då har man en anledning till att ligga inne och se på tv med älsklingen. Så himla underbart. Och snart så ska jag börja äta ur samma godispåse som älsklingen med. Och då kommer de att bli ännu mysigare.
Men just nu sitter jag käkar lite frukost och ska snart börja klä på mig och göra lite mate tror jag. Jag borde göra det men har ingen lust för det är så jävla tråkigt. Men jag antar att det är vad man måste göra. Även fast man inte vill, och jag borde plugga lite mer nu på morgonen eftersom jag ska till älsklingen till skolan och sedan så ska jag och mamma åka till stallet och rida lite. Så har ingen tid att plugga på ikväll och jag antar att man måste göra det även fast det är tråkigt. På listan så står för dagen:
- matte ( nu på morgonen)
- tyska glosor, bara repetera
- lära mig alla fysik formler
- matte( som jag måste göra ikväll för att vi fick läxa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0