har tråkigt!

Tror jag ska tända ett ljus och se hur lång tid det tar att brinna upp, fram med tidtagar uret!!!

Okej nu har jag suttit i köket sen klockan var tjugo i tre. Man kan ju säga att man är riktigt jävla uttråkad. Och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Jag vill bara att klockan ska bli sju så att älsklingen kommer upp hitt. Idag blir det en fettis dag för hela familjen ska äta pizza( tänker göra det även fast älsklingen och jag åt pizza i fredags, men man får göra det någon gång ibland och när man inte orkar laga någon mat;) ) Ska bli himla gött med lite god mat. Är riktigt sugen på fet mat.
Men som sagt jag har så jävla tråkigt och jag har väl inte något direkt intressant att skriva om men jag tyckte det här var det roligaste jag kunde hitta på för tillfället. Så ni kanske fattar hur kul jag har det när jag väljer att logga in här och skriva en massa skit om ingen ting. Men jag tror att jag ska testa att sova på köksbordet nu. Det är väl typ det bästa jag kan göra för tillfället. Eller har ni några andra förslag? Kom med massor en timme är lång tid att vänt.

snälla älskling hur svårt ska det vara och komma hit och göra sin flickvän lite glad igen för hon är verkligen uttråkad:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0