Hemma från stan!


Hoppas att Lindis och jag kan åka ut och ta lite nya kort ( förra hösten^^)
Okej nu sitter man i sängen och har precis kommit hem från en lyckad eftermiddag med Linda. Och även fått i sig lite grillad mat (åt verkligen massor) men det får man göra en sådan här fredag kväll när man är halv sjuk. Tror fan att jag har feber för typ kallsvettas. Jag tror inte att det är jätte bra. Men jag har ju känt det lite hela dagen men jag kände att jag verkligen ville åka in till stan och shoppa lite;) Och jag hittade ett så underbart fynd håller på att dö av glädje. Fast den var dyr men inte för just den här saken. Kan ni gissa vad det är? Det tror jag inte alls att ni kan, okej Linda kan eftersom hon var med men då gills det faktiskt inte  om man har varit med och sett det. Men nu ligger jag här helt propp mät och ska bytta om till lite mjukis kläder. Typ mina leggins om de är rena. Jag hoppas verkligen, och sedan blir det att slå på några avsnitt OTH och bara ligga och slappa och äta chili nötter eftersom älsklingen är med Calle ikväll så får vi se när han kommer hem. Men jag ska försöka att vara vaken så att man kan få sova med honom inatt iallafall. Men nu väntar nött skålen och film mys med mig själv;) Jag tror att älsklingen kan glöma att han kommer att se ifatt mig på OTH avsnitten;)

Kommentarer
Postat av: lindis

klart det ska bli nya kort! :) aprolig eftermiddag bästa andrenis, puss!

2011-09-16 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0