Hemma hos älsklingen!


Om ni inte ser att jag har bytt header för tillfället så tryck F5 är ändå rätt så nöjd med denna. Ska bara fixa lite med olika färger och så vidare så det blir lite mer höstigt.
Nu sitter jag hemma hos älsklingen och har precis ätit lite mat. Det var himla gott för jag var vrål hungrig. Men det känns bra i magen nu och jag funderar starkt på att sova middag för min mage är alldeles propp mät. Men det är väl sådant man får leva med när man åt lite för mycket. Men jag har spånat lite till på Etiken som vi började med på lektionen och det känns som om jag har kommit riktigt långt på att spåna men det är långt ifrån klart men jag har ju gjort en början iallafall. Skolan gick jätte bra och jag kommer nog att klara det den här veckan med men denna förkylning och allt. Men jag tycker att jag har varit lite taskig och smittat älsklingen så att han ligger hemma. Men jag hoppas att han kommer att bli frisk snart. Idrottsredovisningen gick mycket bra tror jag iallafall, det var nog ingen som hade läst på så mycket. Men nu ska jag sätta mig och plugga matte eftersom vi fick massor av matte tills imorgon, typ 3 sidor. Inte alls kul eftersom vi inte fick någon tid på lektionen till de här sidorna. Men det får väl fungera. För imorgon så ska vi börja med kapitel 2. Kan bli lite kul tror jag. Men måste plugga lite fysik formler också idag så att jag kan göra övningsbladet imorgon( den med VG uppgifter) Men nu ska jag pussa på min underbara älskling och plugga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0