Hemma igen!


Citat från min dagbok " Ibland är han min bästa vän och resten av tiden är han min pojkvän"


Nu är man hemma igen från stallet och har duscha och gjort sig iordning. Jag känner att man är på topp or not. Men det är väl bara att kämpa på. Imorgon har jag iallafall matte prov så det är väl bara att köra på och hoppas att man klarar det hyfsat så bra. Är faktiskt lite nervös över det men det hoppas jag att alla ni där ute försår. Jag menar vi pratar matte prov med Emma här. Men jag har ändrat lite åsikt om vad det gäller henne, hon är en okej lärare det kunde varit värre så det är väl bara att kämpa på. Hoppas att ni önskar mig lycka till imorgon.
Istallet idag gick det iallafall snor bra. Tingeling var lite stökig till en början men i slutet skötte hon sig riktigt bra. Dock har hon typ fåt mugg( sårskorpor) upp på hela benen så jag fixade iordning de riktigt fint idag och är det något jag skulle vilja så är det att få ett eget djur igen som man kan ta hand om. Jag saknar den där känslan av att behöva ta ansvar över något. Jag skulle gärna ha den lite oftare. Tur att man har älsklingen at oroa sig över så att inget händer honom.
Han även att träffa min underbara älskling lite snabbt nu såhär på kvällskvisten. Var skönt att se honom en lite stund innan man ska gå och sova. Och han fick två muffins för jag tyckte att han var värd det efter en dag med jobb. Men nu ska jag snart hoppa i säng för det är ju en dag imorgon med och jag kan inte påstå att jag är så dukig på att komma i säng när man ska göra det. Typ vid tio. Men den här veckan var det bara igår som det blev lite för sent annars har jag varit dukig och gått och lagt mig vid 22.00. Man måste ju orka helgen med.

Imorogn vet jag bara att jag och älsklingen ska ha mys kväll för han skulle inte iväg och dricka, samtidigt som jag vill till stan med tjejerna men jag vill ju att Hannis med ska följa med annars blir det inte riktgit samma sak tycker inte jag så jag ska försöka att boka en dag med tjejerna nästa helg för att umgås riktgit mycket. Var nämligen riktigt länge sedan och det tycker jag är tråkigt. Och sedan så ska jag se till att försöka träffa Izza någon dag med för det känner jag att vi behöver. Men nog babblat för idag nu ska jag börja göra mig iordning för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0