Hösten är här


Det finnaste med hösten är att trädens alla blad får så fina färger.

Pappas goda tomater börjar att vissna vilket är ett stort minus eftersom de är mycket godare än köpta!

Okej nu börjar det verkligen at bli höst kan man ju säga. Löven börjar att få samma hårfärg som jag har på mitt hår( vilket är jävligt snyggt men ändå;) ) Men det tråkiga är att alla fina färger på träden kommer att försvinna och bli gråa och tråkiga och sedan så blir det bara att simma omkring bland alla tappade löv. Men hösten har både för och nackdelar. Fördelarna måste ju vara att man får klä sig i varma och stora mysiga tröjor( som jag måste införskaffa fler av för är lite tunt av dem i garderoben) och så kan man ligga inne och äta godis med gott samvete( dock ska jag ta tag i min träning nästa vecka om jag mår bättre, som jag förhoppningsvis gör efter en vilo helg. Så man kan ju alltid hoppas) Men det som är lite tråkigt är att det är kolsvart när man går upp och när man går hem från skolan så börjar det redan att bli mörkt. Det tycker jag inte är okej. Men det är väl sådan hösten/vintern är. Men tycker hösten är mysig i alla fall när man kan ligga inne i sängen och se på serier och film med älsklingen. Så jag hissar hösten i alla fall även fast det finns negativa saker med den med. Men det finns det ju med nästan allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0