Jobb






Okej nu har jag jobbat klart. Hade tänkt att blogga innan jag stack iväg och jobbade men jag han inte riktigt med det. Åt frukost med älsklingen och sedan så var det bara att åka iväg. Men det som är skönt är att jag är klar med allt. Och man säger ju inte nej till att känna lite pengar eller vad säger ni? :) Och nu behöver jag ju inte ens lägga undan några pengar i månaden för nu har jag råd med älsklingens julklapp. Nu måste man bara spara till födelsdagspresenten :) Men nu ska jag äta lite hade jag tänkt mig för jag är sjukt hugrig, och så har jag världens mensvärk. Hatar det:( Blir nog att åka en sväng till stallet med mamma och magen tillåter det och sedan så ska jag käka köpmat med älsklingen och bara ha en myskväll. Tycker det låter som en rikigt bra idé:) Får se om jag orkar blogga mer ikväll men som det ser ut just nu så kommer jag inte att göra det för jag är jätte jätte trött och ska försöka att komma i säng när älsklingen har åkt hem. Får se om jag håller planen. Men annars så hörs vi ju imorgon och ha en forsatt trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0