Lady och Luffsen


Nu har jag precis fått i mig lite mat efter dagens stök. Är riktigt gott att äta när man kommer hem från skolan tycker jag( därför blir det så fel i huvudet när man kommer hem tidigt, spelar ingen roll om jag kommer hem precis efter att jag ätit så blir jag hungrig ändå^^) Men klarade av skolan även fast det var pest och pinna men jag överlevde ju för här sitter jag ju;) Men fysiken var fan värst när vi skulle göra något som jag verkligen inte fattade. Men det funkade bara att vi hade fel på hälften av uppgifterna. Men jag tyckte Anna och jag kämpade på bra. Och efter skolan så tog jag mig i kragen och gick ner till gymmet så nu är min stora kropp slut. Så har laddat med lite Lady och Luffsen mat, självklar köttbullar och spagetti, Super gott. Men kände att jag behövde lite ny energi till stallet. Och det bästa är att jag har ingenting som jag behöver plugga på den här veckan. För i matten så har vi ingen läxa och vi har det inte fören på fredag( visst vi lär väl få en saftig läxa över helgen men det får jag ta då) Så funderar på om jag imorgon ska börja spåna på historian. Eller? Men idag så hinner jag nog inte med så mycket läxor eftersom mamma och jag drar till stallet snart. Ni får önska mig lycka till, det kan behövas när man ska ut och rida Tingeling. Hoppas att hon är på jobbar humör bara för då brukar det gå bra( eller det går bra annars med bara att man får kriga lite först, tur att man alltid vinner^^Fast det kan ta ett tag;) ) Men nu ska jag sluta babbla och göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0