Lasagne


Lasagne har blivit lite av min favorit även fast jag hatade det när jag var liten, var det värsta jag visste medens jag nu gärna äter det till mat( fast inte om det är på blandfärs eller nötfärs, det måste vara hjort eller lamm^^ Är man lite bortskämd av morfar eller:) )

Nu sitter jag i soffan och ska slå på en film. Känner att jag kan behöva det efter en hård och tuff dag som denna( okej den har väl inte varit allt för hemsk men ändå ni fattar) Hade ingen etik idag eftersom jag var klar och vi skulle fortsätta jobba med arbetet så jag tog mina saker och gick ner till gymmet. Och har faktiskt varit duktig och tränat i 1timme. Är lite lagom sådär tycker jag. Så tror det blir att dra ditt imorgon med. Och nu har jag precis ätit lite lasagne. Tycker det är himla gott. Och nu ska jag som sagt slå på en film och vänta på att älsklingen kommer upp. Orkar verkligen inte att göra någonting idag, är helt matt. Tur att man har sovmorgon imorgon som ska utnyttjas och sovas på. Tycker att det låter som en bra plan eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0