Lever men mår dåligt

Okej jag ska bara medela att jag lever. Andledningen till att jag mobil bloggar är för att jag inte ser vad jag skriver på älsklingens dator. Så jag hoppas att det blir lite mindre fel nu även fast det bli fel för mina ögon ser typ ingenting. Mitt snor bara rinner och huvudet känns som någon slagit mig med en steckpanna. Men fått i mig frukost och lite lunch så har ju kommit en bit av dagen. Tyvärr så är älsklingen med sjuk så det är ju inte så jävla kul. Men vi tar han om varandra så gott det går men ska krypa ner i sängen och kanske sova en blund. Tycker jag har gjort mitt för idag när jag pluggat på alla tyska glosorna lite lätt. Iaf så att jag vet vad dom heter och så har jag tränat på min idrotts redovisning. så nu säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0