Lunch rast efter hålltimen!


Okej nu har vi varit och ätit lunch i matsalen. Köttfärsås och spagetti. Det fungerar alldeles utmärkt tycker jag för att vara skol mat så man får väl inte klaga. Men nu väntar ju världens segaste eftermiddag. Inte alls så kul!

Engelska: lyssna på texten och förhoppningsvis fortsätta skriva på inledningen så att jag blir klar med den
Biologin: jobba på med nya labben med plankton
Tyska: är klar med uppgifterna så det blir väl att plugga glosor eller något sådan. Känner inte alls för den lektionen eftersom vi slutar vid fyra. Så jävla segt. Känner inte alls för det. 

Jajja kanske inte svin intressant att veta men ni vet ju iallafall att jag kommer att halvt avlida eftersom det är så jävla tråkigt. Vi sitter just nu inne i ett grupprum och gör inte så mycket. Hanna och Linda sitter och äter godis och det ser ändå rätt så lockande ut. Men det är bara några månader kvar nu ju. Så det ska jag nog kunna hålla. Hade varit värre om jag skulle ha börjat precis. Måste bara lära mig sen att äta godis i lagom mängd.

Men igår kväll så han jag att träffa älsklingen en stund och det var riktigt mysigt. Dock så han jag inte att plugga tyska glosor, det var ju inte så bra. Men jag har faktiskt gjort lite nu så det är bra tycker jag. Så det är väl bara att fortsätta. Han även att sticka klart min lilla tubhalsduk, och sy ihop den. Så kvällen blev rätt så sent, så sov lite längre imorse. Det är vad jag tänker gör imorgon med. Men nu börjar vi snart;) Så ska förbereda mig lite, hämta bok och alla papper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0