Lunchrast en tid i det blå!


Okej nu har man lunchrast och man hinner att tröttna mer och mer på skolan när man sitter här men jag ska försöka att göra dagen så bra som möjligt. Jag menar man kan ju lika gärna något bra av det hela. Men har matte, engelska och historia kvar. Och det kan ju kännas lite surt kan man ju säga. Men hej hopp säger vi på det. Känner inte att jag har någon lust att åka till stallet idag men det är väl bara att kämpa på tills dagen är över. Längtar som fan till v.40 då vi har studiedaga tor-fre. Så det blir ju en as lång helg. Som jag ska spendera med min underbara älskling! Även fast jag kommer få vakna vid sex, men man kan ju säga att jag tänker sova hela dagarna då:) Men nu ska man väl hämta sina saker till matten och koppla igång hjärnan igen som har legat på totalt vilo läge hela lunchen. Men man kan ju alltid önska mig lycka till för det kan jag behöva kan man ju säga. Tur att matten inte är så lång iallafall så att man slipper tänka så länge. Men jag ska försöka att uppdatera er lite på engelskan. Eller jag ska försöka att göra ett tidsinställt inlägg tills ikväll för känner att idag kommer jag verkligen inte hinna blogga.

Förresten vad tycker ni om tröjan jag la upp igår? Har lite svårt att bestämma mig om jag ska köpa den eller inte? Har en klänning med som jag funderar på, men den får ni upp om någon dag men jag skulle verkligen behöva hjälp och smakråd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0