Mår inget bra!


Tur att man inte bakade såhär mycket, men tror att det tog längre tid igår att baka;)

Nu sitter jag i min säng och jag säger bara att jag inte har vaknat. Är typ i dvala känns det som. Men jag tänkte att man kanske skulle uppdatera lite eftersom jag inte gjorde det igår kväll. Men det var ju för att jag inte orkade. Mådde inte jätte bra efter att jag hade stått i köket och bakat hela kvällen. Jag var allvarligt talat helt slut. Och jag kan inte påstå att jag var så pep på att blogga så jag struntade i det eftersom det ändå inte skulle bli så bra. Jag hoppade in i duschen när älsklingen hade åkt hem och sedan så gick jag och la mig vid nio. Märks det att jag inte mår bra? Det gör jag fortfarande inte. Men vi kämpar på så gott det går jag menar idag är det ju skolkort som gäller och det kan man ju inte missa. Eller vad säger ni^^ Man ser alltid lika kul, men jag har lovar älsklingen att ta enskilda kort med så det är väl bara att göra det. Och så har jag varit en underbar flickvän och låtit älsklingen bestämma kläder. Men eftersom att det blev vita byxor så tror jag att jag packar ner dom så byter jag byxor sen precis innan vi ska ta kort. För annars så lär jag vara alldeles skitig och säkerligen spillt massor av mat på mig. Och det finner jag inte sådär jätte kul. Men nu ska jag böra att fixa mig och packa lite. Men har ingen lust att gå till skolan. Men etik funkar. Hoppas att vi får se på film eller fortsätta skriva på vår uppsatts;) Men måste skynda nu innan jag somnar om i sängen. Har en stor tendens till att göra det när jag är trött;) Men hoppas att ni har en bra dag så får ni de usla bilderna från bakningen ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0