Min dag så här långt!


Älskar den här söta lilla bilden :)

Okej nu sitter jag på min första lektion för dagen. Jag skulle egentligen ha Etik och livsfrågor på morgonen men våran lärare var sjuk. Men jag var duktig och stannade kvar i skolan hela tiden och pluggade som ett as. Är man Nv elev så är det bara att sätta sig ner och plugga. Så jag har pluggat lite matte, så har nu bara 12 mvg uppgifter som jag inte fattar som jag ska kopiera av Lindis imorgon så att jag kan kolla på de i helgen. Sedan så har jag en sida kvar men den ska jag nog hinna med imorgon hoppas jag. Kollade lite på engelska glosorna. Gjorde klart Etik och livsfrågor så det vill säga att jag lämnade in den med. Sedan så satt jag och kollade på lite tyska eftersom det ska vara klart någon gång och det är ju skönt att slippa det i helgen. Men han inte klart med någon uppgift men jag han ju iallafall att börja. Sedan gick jag Lisa och Sirin till matsalen och åt. Och nu sitter man här på engelska lektionen och ska skriva en indledning till en skräck historia. Och jag kan säga att det går inget bra för jag har precis hjärn stille stånd. Men vi slutar om 20 minuter skönt. Och då väntar biologi och sedan tyska. Slutar inte fören fyra det suger. Och då så ska jag ta bussen till Grebo för att kolla vart jag ska jobba i helgen( kommer bli ett helvete men det är väl bara att köra på och tänka penger :) ) sedan blir det direkt ut till stallet med mamma och rida lille tingenling. Hem äta, duscha och förhoppningsviss träffa älsklingen. Man kan ju alltid hoppas!!! :)

Andledningen till att jag inte bloggade imorse var för att jag inte orkade hoppas att ni förlåter mig!!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0