Min hals dödar mig!!


Nu sitter jag i min sägn och fryser. Bloggandet idag har inte varit så högt idag men jag vet att jag kommer hinna blogga en gång till ikväll iallafall;) För älsklingen ska bort så jag är hemma själv idag så ska ta hela mig kväll åt att plugga. Pappa har köpt nötter till mig så det är väl bara att köra på antar jag. Skulle gärna slippa det men jag kör väl så gott jag bara kan. Skönt att ha det klart till nästa vecka och bara behöva repetera lite under de dagarna man ska ha det. Men idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp med världens värk i halsen. Inte alls så där jätte kul. Hade ju gärna sluppit det men så är väl livet( fönstert hade stått uppe i natt så jag antar att det hade dragit på mig eller något sådant) men älsklingen var söt och fixade fram en halstablett. Så jag klarade mig faktikst, jag lovar att jag är nog välrdens segast människa. Har sovit as mycket hela veckan men ändå var jag as trött igår kväll och är fortfarande. Men det är väl sådant man får ta. Tror att jag håller på att bli sjuk med och det är deffnitift inte kul. SÅ nu blir det varma kläder hädan efter kan man ju säga. Vill ju inte missa något i skolan ju.
Idag när vi hade vaknat och jag hade fått i mig lite frukost så fick jag ett sådant där spontant ryck och ville åka in till stan och det är ju alltid kul:) Så jag gjorde mig iordning för att åka till stan. Möte Agnes på stan( hon skulle åka och träffa en kille) så vi gick och kollade lite. Sedan åkte jag hem och kan ni gissa vad jag fick med mig hem? Just det ingenting:( Jajja det var kul att träffa Angnes lite iallafall och då så sprarade jag ju faktiskt de pengarna till något vettigt istället ;) Men nu sitter jag väntar på att mina små kusiner Alva och Elsa ska komma. För hela familjen ska komma och grilla hos oss idag. Och när de senare ikväll går hem så tänkte jag att jag skulle smygga bort till älsklingen så kan man kanske kan ta det lite lugnt. Och så slipper jag att vara vaken så länge om jag inte orkar( vilket jag inte tror för håller på att soman nu) Men kan fortfarande se älsklingen lite ju, vill säga om han väker mig när han kommer hem och säger hej. Men hoppas att älsklingen har en bra kväll.
NU slår jag på lite avsnitt av One Tree Hill och myser lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0