Mumms!








Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva:( Är lite trött och gör inte så mycket nu när man är sjuk och allt. Men något som jag verkligen skulle vilja är att bli överraskad. Bara något litet. Spelar ingen roll om det är frukost på sängen eller om det är en nött påse på en fredag kväll. Jag vill bara bli överraskad någon gång ibland för jag tycker att det är himla mysigt. ( Och jag skulle inte tacka nej till dessa skönheter som kommer från Have2have.se) Men jag kan väl anta att jag bara kan drömma om det. Men man kan ju alltid hoppas:) Nu ska jag bara ligga och kolla på OTH tills jag somnar orkar faktiskt inte göra något mer idag!!!!
Kan inte de här flyga ner i min famn i storlek 40 så skulle det inte göra så mycket nu när jag är sjuk. Det skulle hjälpa en att bli lite frisk( iaf så inbillar jag mig det och jag tror att det funkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0