Nu är det natt!


Okej nu är det verkligen natt ute och det är dags för mig att gå och sova för jag menar det är ju en dag imorgon med. Men jag kan säga att det är lite deprimerande att det redan är mörkt vid åtta. Men dagen har väl varit helt okej. Skolan gick väl smärtfritt fram även fast jag har jätte ont i min tand men jag hoppas att det är för att jag är förkyld så att det är någon nerv som ligger fel. För gör bara ont när jag rör mig men inte när jag trycker på den? Vad kan det vara? Har även varit lite tung i huvudet idag och det är ju inte så skoj. Han att träffa älsklingen en stund innan jag skulle åka till stallet och det blev mummsig kina mat. Och det tackar man ju inte nej till. Och i stallet gick det bra men Tingen var pigg men vad ska man förvänta sig när hon inte gått på en vecka. Men skönt att komma ut lite i friska luften känner jag även fast snoret rinner som fan. Har saknat lite att bara vara i stallet nu när man varit sjuk. Men nu ligger jag ny duschad i min nya pyjamas och  ska mysa ner mig under täcket och smsa älsklingen så bloggar jag mer imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0