Nu är mitt hår jätte rött!


Lite halv sugen på något sådant här!
Okej nu är man hemma från att ha klippt. Håret blev jätte rött och verkligen as kort. Men blev super nöjd. Det kommer bilder på det ikväll för snart ska jag och Lindis åka ut och ta lite kort men först så antar jag att jag ska hjälpa mamma som bara tjatar på att man inte hjälper till hemma. Även fast man har lagat mat hela veckan så är lite lagom sur på henne. Jag tycker fan att jag hjälper till as mycket men det verkar inte dom se eftersom det är ju bara att laga mat men det tar faktiskt tid det med. Men nu ska jag städa lite;)

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åh vad kul att fota :D hängerna gärna med någon dag! <3

2011-09-17 @ 15:23:14
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0