Orientering klar!


Okej jag undrar hur de tänkte när de gav oss hela förmiddagen till att orientera det är ju lite knäppt eftersom vi sprang runt på 45minuter. Och våran vanliga lektion är 1½ timme. Men man tackar ju inte nej till det. Skönt att åka hem och duscha kan man ju säga. Ska stoppa i mig något att äta sen med men vet inte riktigt vad jag ska äta. Tror att pappa måste göra mat till mig bara för att han är ledig idag( han är ledig alla fredagar då han jobbar kväll, rätt så skönt) Men Linda och jag var as gryma på orienteringen, säger bara att Linda kommer ju lugnt att vara kartläsare om man ska någonstans för hon var grym. Och de sista fyra kontrollerna sprang vi med Elin och Emelie. Så det gick as bra. Just nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra för det är en timme kvar tills Lindis och jag ska åka ner och lämna in lite skor på omklackning och sedan så bär det ju av till skolan. Hoppas att lektionerna går fort så att man inte behöver ha tråkigt såhär på en fredag. Men jag hoppas att ni har en bra fredag i det underbart finns vädret. Behöver man ta på sig jackan till skolan? Så kanske vi hörs senare om jag har något att skriva om;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0