På väg till skolan


Detta fina skåp går jag till varje dag nästan:) Man blir så glad när man ser älsklingen som sitter på vägen:)
Ska man få in lite rutiner igen efter helgen kankse? Igår kväll så blev det en riktig fettis dag med älsklingen men det får man ha ibland med:) Men nu ska jag dra mig till skolan lite senare. Och idag har jag på mig min nya tubhalsduk. Som jag faktiskt gjort själv. Och den är röd. Nej men nu ska man kanske göra lite nytta. Har kollat igenom fysikuppgifterna men jag fattar ingen så måste be Linda förklara imorgon kanske:) Vill du det Linda? Sedan så har jag en berättelse på engelskan jag måste bara översätta den till engelska först. Sedan är jag klar med det. Så jag känner att jag har gjort lite nytta den här morgonen med. Hoppas att ni har en bra dag så hörs vi lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0