Pluggat klart för idag!


I lindas stuga i sommras!!!!
Okej nu ska jag göra som man ska när man är sjuk. Jag ska lägga mig ner och se på film. Kommer bli riktigt skönt. Känner mig inte alls bra. Men jag har pluggat så mycket historia som jag orkade( som jag skrev förut) och så har jag nu lärt mig alla mina 150 tyska glosor och hälften av mina engelska glosor( vill säga 24 st) och nu orkar verkligen inte huvudet göra mer för idag känner jag. Orkar typ inte att vara vaken men jag ska försöka med det eftersom jag menar det är ju köp mat som gäller ikväll. Himmla gott och jag hoppas att älsklingen vill äta här med mig inne på mig rum och se på OTH som jag förövrigt ligger och kollar på just nu. Men nu ska jag gå och göra något som inte är så vettigt. För jag har varit för duktig idag och pluggat när jag är sjuk. Menar det är inte okej att behöva plugga när man är sjuk. Men jag hoppas att älsklingen snart kommer upp så att jag kan lägga mig i hans famn och halvsova. Hoppas att jag får det innan klockan blir allt för mycket:( Men det tror jag nog:) Men kommre nog inte att blogga mer idag men jag har gjort ett tidsinställt inlägg till ikväll så att ni är noga uppdaterade. Hej hopp och god natt för min del;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0