Rudolf med röda mulen


Så här ser jag ut idag;) Inte jätte kul:(

Okej nu sitter jag här i soffan igen. Helt slut jag kommer ju vara helt slut när veckan slutar. Kommer typ att krypa hem från skolan på fredag. Jag hoppas verkligen att jag orkar hela veckan för jag vill inte missa något i skolan det blir så mycket att ta igen sen. Men skolan idag så har det faktiskt bra men jag kan ju säga att jag är helt slut. Snoret har bara runnit så varje gång jag man har böjt sig ner så har huvudet blivit alldeles tungt och det kan jag inte påstå att jag gillar så mycket. Och så måste jag be mamma att köpa mer halstabletter när hon ska ner och handla. Tyvärr så blir det inget stallet idag för jag orkar ju typ inte stå upp:( Så tingeling får villa den här veckan. så att jag blir frisk någon gång. Men imorgon så ska jag lämna in min dator eftersom mitt t och pilen till höger är lite dumma. Så tänkte att jag skulle vara duktig att lämna in det. Men älsklingen måste hjälpa mig och avinstallera massor av program som man inte får ha. Men det ska älsklingen hjälpa mig med ikväll tror jag. Jag hoppas det iallafall för jag är inte så smart det är typ bara älsklingen som har gjort något med datorn och jag bara kör på:) Det tycker jag låter bra och det är ju så det ska vara eller hur:) Pojkvän gör allt komplicerat åt flickvän. Men man kanske ska sätta sig och göra något vettigt eftersom jag inte har gjort det sen jag kom hem och vi fick faktiskt sluta efter vi hade gjort provet klart( svarade på allt så hoppas att jag får ett VG, går inte att få högre för det är bara ett översiktligt prov) Men kan säga att matten gick inte jätte bra. Hade massor av slarvfel, och ett poäng från VG( även där kunde man bara få VG) Men nu ska jag sätta mig och nörda lite. Känner att man får det när man är sjuk!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0