Så här tråkigt kan man ha på en kväll när man sitter hemma själv


Har kollat igenom alla snabbmats broschyrer och rangordnat alla maträtter från varje ställe med 1,2,3 osv. Hur kul kan man ha men nu vet jag ju vad jag ska välja nästa gång vart vi nu äter. Så går vi från 1 till botten. Man måste ju ha ätit sig igenom alla sina favoriter någon gång.

Sen har jag typ läst igenom massor av gamla inlägg på min blogg, lite ego får man vara ibland!

Och så passade jag på och prova om datorn var någon skön huvudkudde, kan inte rösta jag men jag tror att jag somnade ändå;) Ni känner ju mig:)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaadå ;) kanske ska fixa ihop en liten bloppis i slutet av månaden eller så :) annars får du kolla på det såklart! <3

2011-09-25 @ 21:43:13
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0