Samma varje morgon!

Okej jag vet inte riktigt hur jag ska klara av vintern i år eftersom jag fryser som ett litet as nu och om en månad så lär det ju se ut så här. Inte okej moder natur även fast jag vill ha snö på julafton;) Dock inte på nyår eftersom då blir det ju så jävla kallt och det är ju inte okej;) Men man kan ju hoppas att snön kommer sent men antagligen inte eftersom det börjar bli kallare och kallare. Men tycker om vintern ändå. För ju snabbare det blir snö ju mindre dagar är det kvar tills jag får börja äta godis igen^^ Alla hoppas jag längtar till 9 december:)


Okej jag börjar att gå på rutin när det gäller vardag mornarna. Det är helt stört. Vaknar innan alarmet bara för att älsklingen smsar godmorgon, vilket jag tycker om( då gör det inget att man vaknar innan alarmet) för det är så himla mysigt av honom tycker jag:) Sedan går man upp äter frukost( och gör frukost macka åt mamma) Sedan sätter man sig framför datorn och glor tills klockan är halv åtta och då går man upp och fixar lite. Och vid åtta traskar man iväg till skolan. Roliga mornar man har då;) Men tur att man kan byta ut frukost en lite gran så det inte bara blir samma. Man har ju faktiskt lite att välja på eller vad säger ni där ute? Äter ni samma frukost dag ut och dag in eller varierar ni er lite? Jag kan säga att jag äter inte lika två dagar i rad, man vill ju inte tröttna på något;) Men favoriten är nog en skål med yoghurt och flingor just nu. Så den sätter jag tummen extra högt upp för. Men nästa gång som vi handlar ska jag nog köpa vaniljyohurt och frysta bär för det är så sjukt jävla gott:) Men nu ska jag väl göra som vanligt och sitta och glo vid datorn;)
Idag blir det inget gym efter skolan för jag hinner inte det och jag orkar inte träna på hål timmen. Så idag blir det bara stallet. Så ska ta en tuff runda med Tingen idag hade jag tänkt mig. Och jag hoppas verkligen att jag hinner att träffa älsklingen med för jag saknar honom sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Okej vad bra :D det går en 530buss vid 10:25 och en 30buss vid 11:37, bestäm ni :D <3

2011-09-29 @ 09:19:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

ja det har du rätt i, men då tar vi 11:37 då? :D <3

2011-09-29 @ 10:51:12
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0