Sista september


Dagen börjar med att vi har orgentering. Inte så där jätte najs men det får väl funka. Vi har det hela förmiddagen så man kan ju hoppas att det går bra:) Men är fortfarande trött och sliten, fattar inte varför jag är det. Tycker att jag går och lägger mig så att jag kan sova osv. Men tydligen inte. Ioch försig så vaknar jag ju typ alltid vid fyra-fem och sen tio minuter innan klaockan ringer. Fattar inte varför? Men idag så har vi inte så lång dag vilket är skönt. Bara matte och fysik efter lunch. Så jävla nice. Även fast det inte är så kul så funkar det väl. Men är lite nervös över att jag inte ska få VG på mitt fysik prov( och jag blir besviken på mig själv då!!!) men så länge det står G så får man väl nöja sig! Men nu ska jag fixa iordning mig för att springa ute i skogen. Det kan bli kul om man får springa med någon som man tycker om att springa med;) Vet inte vad jag ska göra efter skolan. Har liksom inte funderat klart på det. Men jag antar att det kommer att dycka upp något som man kan göra. Funderar på att gå ut och gå en sväng. Det är alltid skönt men det är inte så kul att gå själv men det är väl bara att plugga in lite musig i öronen och sedan gå:) Får inte glöma att jag ska lämna ner mammas skor för omklackning heller. Eftersom jag nu har lovat det;) Är det smiddigare att ta med sig dom i väskan till skolan eller ska jag gå hem och vänta????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0