Sitter på idrotts teori!


Okej nu sitter man i skolan och har idrotts teori. Vi är typ lite halvklara men det känns inte sådär jätte bra men jag orkar verkligen inte att jobba just nu för det ända jag kan tänka på just nu är min underbara älskling. Och jag hoppas verkligen att vi hinner ses ikväll för annars blir jag riktigt ledsen. Gick till och med upp tidigare för att hinna göra alla läxor som jag hade tänkt att göra idag innan skolan började. Men jag tar med mig matte genomgångarna för att kolla igenom de lite efter skolan och sedan får tyskan åka med hem även fast jag inte ska kolla på den idag. Har glosor till 4 kapitlel, inte så kul men jag hoppas att älsklingen har mycket bilskruv planerat i helgen så att jag kan sitta där nere och plugga lite. För det kan jag verkligen behöva. Men jag skulle även vilja hitta på något kul i helgen med älsklingen eftersom den här helgen blev det bara jobb och världens mensvärck. Kul för älsklingen måste jag ju med ge. Men nu kanske man ska ta och vara lite aktiv på lektionen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0