Skulle inte jag sova?


Okej jag skulle egentligen sova nu men jag kan verkligen inte det jag är alldeles för glad för att ens kunna tänka på att sova. Men jag är egentligen helt slut. Men jag tänkte att jag skulle skriva ett litet godnatt inlägg så kanske jag blev lite tröttare. Och så väntar jag så klart på att älsklingen ska svara på mitt sms. Idag är jag verkligen as glad, och det är älsklingen som har fått mig att må så bra:) Tack älsklingen för att du finns:) Ikväll har jag och älsklingen ätit massor av hemmagjord kebab i pitabröd med pommes. Det var verkligen as gott, dock äter man ju lite för mycket när det är gott men man får väl överleva det. Sedan så åkte vi hem och såg på OTH hemma oss älsklingen och nu börjar jag bli svin trött så jag ska nog sova nu;) God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0