Snart Idrotts redovisning


Okej jag är inte så taggad till att ha idrottsredovisning men jag antar att det bara är att tuta och köra. Kan det väl inte as bra så man har väl en svag känsla av att det inte kommer gå så bra. Men det kommer nog gå bra om jag inte svimmar av min sen skräck. Men jag får väl typ ställa mig bakom David så att jag inte syns. Men det låter himla bra tycker jag:)
Undrar hur min älskling mår? Hoppas att han ligger och sover gott i sin säng och snarkar sådär gulligt som han brukar när han sover djupt. Förövrigt så klarade jag precis G på tyska provet och man kan ju säga att Andrea Grönqvist är så jävla glad över det. Känner lite lycka i hela kroppen. Men nu måste man bara ligga i på den fronten så kommer det nog att gå bra. Och plugga så in i h***** mycket grammatik så att jag kan klara de jävla nationella proven med;) Men nu ska man nog tagga lite så att man är lite pep på att göra idrottsredovisningen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0