Sunshine!


Idag kan man väl säga att man är lite halv pigg somnade igår vid tjugo över 8. Så jag undrar om jag är riktigt frisk? Men det är sådant som händer men jag han tyvärr inte att träffa älsklingen innan jag somnade. Och det var ju såklart ett stort minus. Han även att laga mat åt familjen, har konstaterat att jag är inte så bra på det eftersom jag typ bara misslyckas, eller ja det ser inte så gott ut men det funkar väl;) blev torsk med äggsås( som serverades med kokt potatis) Har tänkt på en sak att vi äter typ jämnt potatis, jag är en potatis människa. Hellre det än pasta( ibland) Sedan var jag med mamma ner och handlade, gick faktiskt snabbt och smidigt och det bästa är att man får välja när man följer med. Fast brorsan var med så vi fick välja lite olika saker och det är ju inte bra. Men jag kom hem nöjd och belåten från affären och fått med mig det jag ville ha med mig hem. Han även springa in och kolla på en ny stiftpenna som har ett blått stift som jag ska köpa till min nya dagbok( fast det är så jävla dyrt med stift sen men det får fan vara så) Och man kanske ska säga att det finns alla möjliga färger. Pennan kostar runt 30kr och stiften 20kr. Så ska nog kolla i stan imorgon när Lindis och jag tar bussen in efter skolan. Ska bli skit kul:) Men jag undrar fortfarande varför jag somnade så tidigt? Kanske var det för att jag inte hade någon dator att ligga och kolla på. Som ni säkert fattar så sitter jag och bloggar från pappas stora dator. Hatar verkligen tangentbordet men vad gör man inte. Det kunde ju ha varit värre eller vad säger ni. Den är inte lika seg som den har varit men lite segare än skoldatorn. Så vi får väl se hur det går att ladda upp bilder sen.

Idag står på listan att åka till skolan om typ 30 minuter( så har lite bråttom för har inte fixat mig än;) ) där jag inte vet om jag har etik eller inte för var en ansvarsfull tjej och mejlade min lärare igår men hon sa att hon skulle vara hemma men hon visste inte om det skulle komma en vikarie( kul eller inte) sedan blir det hålltimme, engelska glosor somjag tror att jag kan hyffsat, biologi, och sist men inte mins tyska prov. Inte alls kul!!!!!Men när jag kommer hem så ska jag vänta på att älsklingen kommer hem för ikväll ska vi ha myskväll har vi bestämmt och laga mat tillsammans:) Men nu måste jag verkligen skynda, men jag bloggar imorgon bitti om jag inte har fått tillbaka datorn idag:) Hoppas att det är okej med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0